19 de jul. 2006




















I més: pica aquí

24 comentaris:

Fabrizio del Dongo ha dit...

Lo que està passant és vergonyós. Avui ho comentàvem amb unes companyes del sindicat que em preguntaven: pero què podem fer nosaltres? La veritat, no sabia que dir. Podria dir que manifestar-nos i anar a totes les concentracions que es convoquin; podria dir també que quan votessim ens fixessim en aquelles formacions polítiques que callen i en aquelles que acusen amb valentia les barbaritats de l' exèrcit israelià; podria dir moltes coses però de vegades sembla que hi han situacions tan grans i nosaltres som tan petits, en fi... hi han vegades que un no te ni forçes per pensar.

JORDI MERINO NOÉ ha dit...

Andrés la Plataforma aturem la Guerra, de Mataró, hem decidit fer també diverses mogudes a la ciutat, i com no, pressionar pressionar als governs europeus per a que intervinguin en el conflicte.

Com has anat veint, al blog intento fer un seguiment, tot i que m'és un pèl difícil per estar tant ocupat com tots.
Ens veurem dijous a la concentració.

Pleitaguensam ha dit...

Querol, una pregunta que no té a veure amb el Liban, quina opinió et mereix el suport de López Bulla al Montilla?

Anònim ha dit...

purga, purga, purga, purga!!

andres querol ha dit...

Pleitaguen, tu sempre ficant-me en marrons...

A veure, en primer lloc el López Bulla té tot el dret del món a fer el que vulgui, faltaria plus.

D'altra banda, no comparteixo la seva reflexió (la podeu consultar a http://lopezbulla.blogspot.com). El que ve a dir és que en Montilla és la oportunitat de que la política catalana deixi de pivotar sobre l'eix Catalunya - Espanya i que és la manera de donar suport també al projecte de Zapatero.

Des del meu punt de vista és contradictori voler que l'eix determinant de la política no sigui la "qüestió nacional" i fer d'aquest eix el sentit que determina el teu vot i el teu posicionament públic, fins al punt de menystenir altres consideracions: el model polític clientelar impulsat per Montilla allà on ha governat, la constant agressió a la democràcia i independència sindical, les polítiques fiscals regressives, la cultura del ciment, la proximitat amb "els poderosos"...

Sincerament no puc compartir la reflexió de dos persones que respecto tant com al López Bulla i el Navales. De totes maneres tampoc crec que se n'hagi de fer massa escarafalls

Pleitaguensam ha dit...

Estic al 100% d'acord amb tu, potser no seria tant crític amb el Montilla (vagi per davant que no li he seguit la trajectòria i per tant no el conec gaire).

El que trobo a faltar en un posicionament com aquest és que si vull que guanyi el Montilla, doncs com a mínim que sigui perquè no guanyi la dreta, el nacionalisme no deixa de ser un complement estètic del neolliberalisme que tindríem amb CiU a la Generalitat. Ho dic sobretot d'un text del López Bulla, clar.

I també em falta allò que la CONC va saber ser, un sindicat nacional i de classe.

Però vaja, estic amb tu que tampoc ens hem de tornar tots tarumbes amb aquesta iniciativa.

Com veus, avui estic apagat

En un 18 de juliol, com pot estar un? Sobretot si no té paga doble...

andres querol ha dit...

Pleitaguen, tanta coincidència m'espanta. Has pensat de prendre ferro?

Pleitaguensam ha dit...

Però si jo acostumo a donar-te la raó (i de vegades tu me l'has donada a mi, cosa que m'omple d'orgull). Qui acostuma a antagonitar amb mi és la Tomaquera, però fa dies que no diu res.

De totes maneres, ja dic que estic una mica fluix, potser sí que em falta ferro.

Jóvenes FCT ha dit...

yo sin comentarios...visto que nuestro blog no funciona como es debido...será el calor...desde Madrid iremos todos los que podamos. Esta peña ya ha perdido la cabeza hace tiempo, pero lo que está haciendo ahora no tiene nombre. Hay que ser optimista y echarnos a las calles. No podemos consentir que sigan oprimiendo como lo están haciendo y, por supuesto, con el total consentimiento de la casa Bush...total, ¿de dónde sale el dinerito?

la tomaquera ha dit...

Benvolgut pleita,

és que jo, si no és per llençar tomacades i posar la nota crítica... passo. I darrerament m'esglaia la coincidència amb el teu parer...

"tati-no logo" Soulbizarre ha dit...

salut des del MARESME, bon estiu i a carregar les piles per la tardor verda i roja que ens espera...ICV-EUIA donarem al campanada!!!!!

Run Lola Run ha dit...

Jo també estic sorpresa del percentatge d'acord que hi ha ultimament entre l'Andrès, la Tomaquera i el Pleita, serà que la calor desintegra a qualsevol?

andres querol ha dit...

En canvi a mi no em sorprén gens que Lilith es dediqui a fomentar la discòrdia... si és que ho porta en el seu nom.

Per cert, m'encanta la foto

Run Lola Run ha dit...

Fomentar discordia? jo? siusplau... Jo he dit que em sorprenia la tranquilitat, no pas que em disgustes!

andres querol ha dit...

Lola veloz ha dit: serà que la calor desintegra a qualsevol? Però clar, això no és un acte de menysteniment del bon rotllo estival que es respira en aquest blog, noooo...

En tot cas, no voldria que et prenguessis les meves paraules com una crítica. Al contrari. De fet, no et reconeixeria si actuessis de cap altra manera. A veure si ara et dona per intentar convertir-te en una bona nena i ja l'hem fotut.

Apa. Per cert, ja he fet els meus deures blogeros en un altre debat. Sempre de bon rotllo, és clar.

Pa servir a Dios y a usté.

P.S. El fet que escriguis el meu nom amb accent obert és algun intent de catalanitzar-me

Run Lola Run ha dit...

És un intent de normalització (que no de dislèxia...) lingüistica, com que som nacionalistes d'esquerres i estem afavor de la política lingüistica que tracta d'anormal l'ús del castellà (el català és la llengua d'ús normal segons diuen) no voldria jo que se'm menystinguès fins a anormal política... el partido manda, yo solo ejecuto y me protejo

Ramon Armengol ha dit...

Nacionalistes? Eso tu, a mi no em fiquis en aquet sac

Anonimus dislexicus ha dit...

Doncs si és així mira bé el flash de la teva web:

Joves d'Esquerra Verda "Som: d'esquerres, ecologistes, feministes, pacifistes, alternatius, nacionalistes d'esquerres, altermundistes"

Ramon Armengol ha dit...

en lo de nacionalistas no estic dacord, i com jo molta gent de joves.

Da la cara

la tomaquera ha dit...

Hi haurà corrent interna, per fi?
Quins temps quan deiem "d'esquerres i nacional"...
i no estic parlant del PSUC, no cal anar tan lluny.

I sobre l'anonimat... Mon, hi ha coses que de vegades cal dir en l'anonimat.

Anònim ha dit...

Here are some links that I believe will be interested

Anònim ha dit...

Here are some links that I believe will be interested

Anònim ha dit...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anònim ha dit...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»