15 de set. 2006

som casposos, paràsits i travestits


Una col·lega em crida l'atenció sobre una trista minipolèmica que aquesta pobre bitàcora a provocat en els comentaris del bloc d'un periodista anomenat Saül Gordillo. Intercanvien comentaris un xicot i una xicota. La noia acusa Les Cosetes de provocar gratuïtament, el noi de practicar el parasitis-me i travestis-me.

Sincerament els dubtes existencials sobre la pròpia naturalesa em bloquegen, per tant em limito a deixar l'enllaç mentre continuo meditant respecte qui té raó... ell? ella? tots dos?

PS El fet que els comentaris es trobin en un post sobre el diputat de CiU Campuzano augmenta la meva pertorbació al respecte.

8 comentaris:

JORDI MERINO NOÉ ha dit...

Company, al·luciono amb aquestes minipolèmiques. Tu ets d'un sindicat espanyol, apanó, del Baix LLobregat (jejeje sense segons), català o simplement una persona que, amb les cosetes, vol evidenciar aspectes de la realitat social, i que vol, intencionament, treballar i millorar els drets dels treballadors i treballadores?

Jo ho tinc clar, massa clar potser.

Per cert, m'agradava més un altre blog d'aquest periodista, o que les males llengües li etiquetaven, que era una mena de confidencial, que volia ser seriòs, però el dia a dia acabava sent similar a el "jueves".
Ai, que és complica això dels blogs. Un salut a en Saül des d'aquí.

Jordi

Ramon Armengol ha dit...

Un dels motius pel que defensem la legalitzacio total de les drongues, a aquesta gent li han pasat una pirula en mal estat

-----[HARRISON]----- ha dit...

Sovint he pensat que la provocació es sana sempre i quan no vagi a l'atac personal (s'han de cuidar les formes...), el parasitisme és l'essencia de la nostra generació (o aixo diuen la generació dels nostres pares...) i lo del travestisme...vale aqui ja si que no ho entenc...en fi...la gent s'aborreix molt...jejejeje

Anònim ha dit...

Doncs mira que el Gordillo m'han dit que és rigurós del cagar! a La Sirena tots!

anarresti ha dit...

Quina sort Andrés: t'entronitzarem com el nostre Rubianes particular!
;-)

la tomaquera ha dit...

I per acabar d'arrodonir-ho es diu que "no entenc com el tens encara linkat" (el blog de l'Andrés)

És a dir... que es pot tenir linkat el blog del Vidal-Quadras però no el de l'Andrés...

Run Lola Run ha dit...

Quanta cota dismi que hi ha en aquest pais...

LALO de PELAEZ ha dit...

Crees passions Querol!!