23 de nov. 2006

CCOO torna a arrassar a les eleccions sindicals a estalvi

No tinc temps per a fer una entrada com cal, però la notícia és massa important i em fa massa feliç com per deixar-la passar per alt: ahir van tenir lloc les eleccions sindicals a les entitats d'estalvi (caixes) i CCOO va revalidar le seva majoria absoluta (una situació absolutament excepcional en l'àmbit de les eleccions sindicals): 51'63% dels delegats. La segona força (UGT) es manté molt allunyada, amb un 18'30 %, la resta estan per sota.

Com deia no em queda massa temps per escriure així que em limito a establir els enllaços següents per a qui estigui interessat: Les dades concretes dels resultats i Una reflexió del bloc de López Bulla respecte la participació democràtica feta a partir de la notícia. Com que el propi José Luis es dedica a manllevar-me coses del meu bloc, espero que no li molestarà que jo parasiti el seu.
En fi, moltes felicitats a la gent de CCOO de les entitats d'estalvi!